قوانین و مقررات؛ سیاست ها و خط مشی سایت

آنچه در ذیل خواهید خواند خلاصه‌ای از قوانین و سیاست ها و خط مشی فروشگاه بوک دین در تعامل با شماست.

استفاده شما از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با قوانین و سیاست‌های ذیل تلقی می‌گردد:

کلیه پرداخت‌ها، بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

در مورد کالاهای مجازی و دانلودی با پرداخت مبلغ کالا، بلافاصله لینک دانلود آن به مدت یک ماه برای شما باز خواهد شد. و شما تا پنج بار امکان دانلود خواهید داشت.

این پایگاه اینترنتی هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت ما باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

حفظ حریم خصوصی:

قوانین و سیاست های سایت

این پایگاه به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از آخرین فناوری‌ها متعهد است حتی‌المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیرتجارى شما عرضه شده است.

هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید.

اگر مایلید از سرویس‌ها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

مالکیت معنوی محتویات این پایگاه شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه کتب حوزوی و معارفی بوک دین می‌باشد.

سیاست‌های مالی:

در صورتی که پرداخت موفقی صورت گرفته باشد ولی لینک دانلود درس برای کاربر باز نشود و یا کالا ارسال نشود و یا کالا در بازار یافت نشود، پس از پیگیری موضوع و احراز مساله، لینک دانلود بصورت دستی توسط اپراتور برای کاربر باز خواهد شد. و یا وجه پرداختی پس از هماهنگی با مشتری به حساب اعلامی از طرف ایشان عودت داده خواهد شد.

مقررات حمل و نقل:

حمل و نقل کالاها به دو روش پست سفارشی و پست پیشتاز با هزینه هوشمند بر اساس وزن کالای سفارش داده شده و درج آدرس مقصد بر مبنای تعرفه های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان هزینه بسته بندی، به هزینه‌های پستی شما اضافه خواهد شد.

ارسال کالاها دو نوبت در هفته در روزهای شنبه و سه شنبه انجام خواهد شد. لذا سفارشی که مثلا در روز سه شنبه عصر ثبت می شود شنبه صبح ارسال خواهد شد و از روز ارسال بین ۱ تا ۳ روز کاری(با پست پیشتاز) و بین ۳ تا ۷ روز کاری(با پست سفارشی) بعد به دست شما خواهد رسید.

ممکن است برخی از کالاها در انبار فروشگاه موجود نبوده و تهیه آن چند روزی طول بکشد. در این صورت اندکی شکیبا باشید.

فروشگاه کتب حوزوی و معارفی بوک دین
Logo